Salam to all readers and followers . Just to let you know , this is my personal blog about my life and my passion . I wrote and shared many things here . If you like what you read , please do come again and feel free to be my followers . Thank you ;)

Friday, December 31, 2010

Acer ohh acerr ;)

Lagi sekali aku buat entries . Hohoho sesungguhnya aku tersangat rajin malam ini * berkata-kata dengan suara yang rawrr bak domo2 .

Taraaa !
Bila domo mula bersuara . Click to play ;D

Ohh okay kita sambung tadi . Rajin tahap dewa tanpa mengetahui punca sebenar . Atau mungkin terlalu excited nak sambut tahun baruu ? Mungkinkah ?
Ohh okay aku hanya akan end up entries dengan tittle ' GOODBYE 2010 ' .
Jeng . Jeng . Jengg . Nantikan !

** Facebook-ing sebentar **

Okay sudah . Publish di wall untuk fatin sazali check awards sebentar tadi . 
Nampak tak tittle upside ? Okay nih nak cerita .
Aku tersangat lah jatuh hati dengan menatang acer nih .
Tahuu tak ape jadah menatang tuh ?
Ohh anak-anak muda zaman moden masakan tidak tahu bukan ?
* Eh perasan tak ayat aku skema tahap gaban . Hoho . Ini pengaruh buku teks yang aku baca . Kabus di perbukitan . Terbaekk ! Harap maaf , teruskan pembacaan ayuh .

Jatuh hati sejak pertama kali melihat di henpon Brader slay . Bape hari lepas sang brader meng-3G aku lalu menunjukkan lappy terbarunya acer aspire one .

Cun kan ? Cun kan ? ;D


Weyy abang balik nanti jangan lupa bawak tauu !
Tak dapat satu pun takpe laa * buat muka sedih mintak simpati
YANG PENTING
aku nak godek-godek lappy atas nuu  .
Tau tauu ? Ngeeee * sengih tayang gigi .
Dont worry aku tak rosakkan pun paling-paling aku jahanam kan ja . HAHAHA
Okay-okay aku tipu . Jangan terpengaruh  .

Adioss ,


No comments:

Post a Comment